woensdag 12 september 2012

Herfst in aantocht

Of we willen of niet maar de herfst is in aantocht. Aan alles ga je het merken. 's Morgens is het weer vochtig, kortere avonden etc. Persoonlijk vind ik dit een prachtig jaargetijde. Ik geniet het meest van de boswandelingen als de bladeren gaan vallen en een heerlijke geur verspreiden. Het is dan zo mooi.
Nu heb ik ook maar wat herfst naar binnen gehaald in de vorm van rozenbottels. Een grote tak onder een stolp gedaan. Helaas komt dat door de weerspiegeling van het licht niet zo goed over maat maar het staat erg leuk vind ik.
Ook heb ik nog wat spulletjes op MP gezet. Alles op onderstaande foto op het bankje is te koop. Je kan trefwoord strooppotje of kwispedoor oid gebruiken als zoekwoorden en van daaruit de rest van mijn advertenties zien.
Groetjes Peggy

11 opmerkingen:

  1. Super leuk die rozenbotteltak onder de stolp! Staat lekker herfstig!
    Fijne dag en groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk sfeertje hoor ook ik hier kan niet wachten ben gek op de herfst dus kom maar op hoor ...prachtige foto's ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De Herfst is ook één van mij favoriete jaargetijde.
    Wat heb je een prachtige foto's gemaakt. De mooie zwammen en al die spinnenwebben, gewoon sprookjesachtig.
    Ook de stolp met de Rozenbottels staat prachtig, wat een mooie stolp Peggy.
    Ik ga even kijken op MP.
    Fijne dag en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja het is goed merkbaar dat het herfst word,ook ik vind het een mooi seizoen.Echt prachtig de foto's van de zwammen op de boom ,ze lijken wel zachtroze .En wat een mooie grote stolp,staat heel erg mooi met de tak met bottels .Geniet ervan
    Lieve gr Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja de herfst komt nu echt dichterbij, heb vanmiddag, net een prachtig witte mand (met m'n favoriete kleuren) pompoenen gekregen, van 2 lieve vriendinnen.
    En de geplukte kastanjes, nog in de schil...spatten open...in een witte schaal!
    Ik vind je rozenbottel tak, echt heel apart staan, onder die hoge mooie stolp!
    ...zo halen we beetje bij beetje, 'de herfst' ook naar binnen ...en nemen we afscheid, van een 'fijne' zomer!!

    Een fijne avond, en groetjes!
    Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige plaatjes weer zo, maar de zomer mag van mij nog wel even duren. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind die stolp zo mooi met de rozenbottel !!!...prachtig !!!......liefs Ria....mooie spullen op mp...die grote grafvaas is echt prachtig !!...liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Moooi peggy, het ziet er steeds gezelliger uit :).. als je toch om de hoek woonde ;)
    groetjess

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk hoor..super idee..ga ff kijken op Mp
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi met de rozenbottels zo!
    Fijne dag
    yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Toch ook wel weer leuk om wat mooie herfsthoekjes te maken in huis... Je stolp met met rozenbottels vind ik prachtig!

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen