dinsdag 18 september 2012

Blij

Vorige week heb ik deze prachtige kandelaars binnen gekregen die ik gekocht had bij Sanne van Servies en Brocante. Ik ben 2 weken geleden 40 geworden en ik vond dat een goede reden om dit moois mezelf cadeau te doen. Ben gek op Franse kandelaars. Ik had er al 1 (ook via Sanne ;-) maar een set is helemaal geweldig.
Zo voor de spiegel geeft het echt prachtig licht als de kaarsjes branden. Ook had ik bij Sanne de give-away gewonnen. Een prachtig boek van Nina Hartman.
Dit zijn o.a. favoriete pagina's uit het boek. Zulke kandelaars met die witte opaline bloemen vind ik echt prachtig. En degene die mijn blog regelmatig een bezoekje brengen, weten dat ik ook gek ben op stolpen. Mocht je nog twijfelen om het boek aan te schaffen......niet doen en gewoon kopen. Hij is prachtig!
Groetjes Peggy

22 opmerkingen:

  1. De kandelaars zijn echt prachtig! mooi verjaardagscadeau!

    En heb boek heb ik ook, ik vind het ook heel mooi en het is het eerste boek dat ik steeds weer pak en waar ik in blijf kijken!

    Lieve groet,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pracht exemplaren zijn dat!

    De kandelaren zijn daadwerkelijk schitterend, ik kan mij voorstellen dat je hier erg blij mee bent.

    Fijne dagen lieve groet Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Peggy,

    Oh, ik vind ze ook zo mooi hé die kandelaars...maar manlief vind ze echt zo afgrijselijk dat ik een kleine die ik had maar heb verkocht, haha hij vind ze echt zo spuuglelijk en dan zet ik het toch maar niet in de kamer...;-(
    Maar ik, ja ik ben er weg van hoor en zeker deze mooie grote !!! prachtig !!
    Heb laatst nog twee zien staan met opaline bloemen bij een handelaar waar ik regelmatig kom, vond ze super natuurlijk dus ik dacht die vind mijn hubbie vast wel mooi met dat glas......verkeerd gedacht...ook niet, jammer hé...
    Ik geniet maar van deze als je het goed vind.

    lieve groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt jezelf twee hele mooie kandelaars cadeau gegeven! Dat zal een bijzonder effect geven als 's avonds de kaarsjes aan gaan! Het boek lijkt mij ook prachtig, gefeliciteerd met het winnen van deze give away!

    Fijne avond en liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi cadeau heb jij je zelf cadeau gedaan. Ik hoop dat we er nog vaak op foto's van mogen genieten.
    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig staan ze...je aan jezelf, voor je verjaadag gegeven mooie kandelaars!!
    Daar zal je zeker in de komende donkere maanden...heel veel plezier van hebben...maar ook zonder kaarsjes zijn ze al mooi hoor!
    Wat gaaf dat je ook zo'n mooie give away gewonnen hebt...Lucky you...ha,ha!

    Een fijne avond, en groetjes!
    Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog van harte met je 40e! Gelijk heb je om jezelf dan eens heerlijk te verwennen. Je hebt prachtige kandelaars gekocht, om te koesteren....
    En dat boek......bofferd, wat een mooie prijs.

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nog van harte met je 40 jarige verjaardag en wat een super mooie kandelaars zeg helemaal te gek ...ook je boek is super mooi ook ik ben gek op stolpen en heb er heel wat door me huis kan nooit genoeg zijn hahahha...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ZoooHEEE
    wat een reclame voor mij haha :P
    dankje, je bent een schat

    ze staan prachtig bij je.. Hoop dat je ook blij was met de geweien en dat het bankje mooi staat in je badkamer..goh kan mijn hele winkel wel bij je neerzetten hihi.

    Heel veel plezier ervan, ik ga ze missen maar ze hebben een goed huis gevonden :D
    Groetjess

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo die zijn appart zeg! En je kunt ze ook nog zo leuk versieren!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat boek is echt geweldig hoor!!!...wij gaan het ook verkopen komt volgende maand binnen in het Engels..zo leuk !!..en mijn volgende give away word ook dit boek !....mooi de kandelaars meis prachtig !!......liefs van mij...♥..is het boek gesigneerd ook ??

    BeantwoordenVerwijderen
  12. gefeliciteerd met het winnen van dat mooie boek kan me voorstellen dat je er erg blij mee bent .
    en wat een mooie kandelaars zeg ook daar van kan ik me voor stellen dat die je blij maken vandaar dat je blog ook blij heet natuurlijk ha ha .


    grtjs saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog gefeliciteerd hoor en wat een mooie kandelaars! en het boek waah wat een gelukkie!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Altijd fijn om een mooie aankoop te doen, waar je een blij gevoel van krijgt! Het boek ziet er veelbelovend uit.

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende kandelaars! Prachtig zo met de spiegel!
    En wat een geweldig boek....das genieten!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nog gefeliciteerd met je verjaardag Peggy!
    Het is zo toch een mooie hoek geworden, tegen de muur vielen de kandelaars een beetje weg, maar met de spiegel erachter staat het hartstikke mooi !!
    wat een mooie give away heb je gewonnen, dat word lekker inspiratie opdoen, als je "even" niks te doen hebt (al kun je voorlopig wel vooruit denk haha)
    Groetjes en een poot aan Benthe

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Peggy,
    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    En je hebt jezelf een mooi cadeau gedaan, het zijn prachtige kandelaren. Zo mooi bij de spiegel.
    Dat boek lijkt me prachtig, ga ik onthouden.
    Ik word je volger, je bent bij mij ook van harte welkom.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Peggy, wat een geweldig blog, ik kijk mijn ogen uit!!
    Ik woon zelf ook in het midden van het land, utrecht.
    Ik ga heerlijk nog even genieten van je oudere posten, erg leuk.
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  19. De kandelaars zijn prachtig en ook het boek lijkt me leuk om aan te schaffen. Toch maar eens over denken dus.
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ben je op zoek naar een mooie spiegel? kijk eens op https://usimaison.com/spiegels/

    BeantwoordenVerwijderen