maandag 21 februari 2011

Maria en Award

In een eerdere post hebben jullie al kunnen lezen dat ik gek ben op de oude knielende engeltjes. Ik had ondertussen een hele verzameling zodat ik besloten had 1 set te verkopen (deze zijn bij Hannie van de blog Sisterly terechtgekomen). Maar toen kwam ik deze set tegen samen met een Mariabeeld. Dus echt een complete set in een prachtige kleur blauw.
Deze moest ik dus hebben. Ze staan in het achterraam maar door het licht erachter kon ik geen mooie foto maken dus maar even op de schouw gezet. Daar staan ze toch ook erg mooi met de blauwe achtergrond. Dus wie weet gaan ze daar wel weer heen.

Ook heb ik dit weekend 2 keer de "Liebster Blog" award gekregen.
Ik voel me zeer vereerd en vind het leuk dat mijn blog dus klaarblijkelijk gewaardeerd wordt. Nu zou ik deze dus aan 6 mensen door moeten geven. Ik vind dit toch zo moeilijk. Wil ook niemand voor het hoofd stoten. Ik heb bij een paar andere bloggers ook gezien dat ze de award daarom ook niet doorgeven. Eigenlijk wil ik mij daar ook bij aansluiten. Niet om me er makkelijk van af te maken, maar omdat de keus zo moeilijk is.
Dank je wel Jolanda van de Rozet Brocante en Sylvia van Binnenpret.
Ik vind het heel leuk dat jullie aan mij gedacht hebben!
Voor al mijn (anonieme) volgers....ontzettend bedankt dat jullie steeds zulke lieve berichten achterlaten. Vooral op de minder leuke blogs zoals over Bruno heb ik toch heel veel steun aan jullie lieve woorden!
BEDANKT ALLEMAAL EN EEN FIJNE AVOND!! LIEFS PEGGY

25 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd met je award, je heb het verdiend.

    groet stina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je award....hoe gaat het nu met Bruno.....Fijne avond
    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee hé Peggy !!!!
    De engeltjes en Maria,ooohhhhhhh....mmm wat zij wij nu ???? juist..J....rs !!! haha..
    Wat mooi Peggy,prachtig en nee hoor het is je gegunt.
    Maar toch.....mocht je er genoeg van hebben...eehhh dan weet je mij wel te vinden hé ?!

    lieve groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze alle 3 prachtig,hoop ook nog eens zoiets te vinden,gefeliciteerd met de award,verdiend,je hebt een prachtige blog,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ow wat een schatjes zijn ze ze zo bij elkaar. Ik ben normaal niet zo van de beelden maar deze zijn wel erg mooi. En nog gefeliciteerd met je award

    liefs colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd met je award...dik verdiend!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 3 Prachtige beelden...ja die horen echt bij elkaar op 'n mooi plekje.
    Echt 'n aanwinst. Fijne avond, Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohw die engeltjes vind ik schattig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vergeet te vermelden dat ik ook 'n abonnement heb en dat bevalt me uitstekend. Krijg 'm altijd al in de bus voordat hij in de winkel ligt.
    Groetjes, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beste Peggy,
    Prachtige foto's heb je gemaakt van je engelen. Erg mooi zo tegen de blauwe achterkant.

    Ik wil je nog veel sterkte wensen met je verdrietige nieuwd over Bruno!!!!!!!!

    Geef 'm maar een dikke knuffel van mij.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je award.
    Je engeltjes zijn weer erg mooi,geniet ervan

    Romkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig!!! wat een lieve koppies hebben die engeltjes, super!!

    En ik heb even gekeken bij je vorige post, super vondsten heb je gedaan zeg, echt heel mooi!!

    Groetjes,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super leuk :)
    Toch blij dat je een blog bent begonnen :P zei ik toch hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze ken ik al !! hahahahha!! liefs van mij....en een aai voor Bruno....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je welverdiende award!! Wat leuk om te merken dat je blog zo gewaardeerd word he!!
    Je engeltjes en maria zijn prachtig...logisch dat je ze niet kon laten staan!
    Liefs, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van harte met je dik verdiende award......
    Zo leuk nu eens een compleet stel te zien...
    Om te koesteren....zo mooi!
    Fijne avond
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. he van harte mooie engeltjes ik wens je het alle beste met je hond bruno veel liefs rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige beelden, hoor. Ze stralen een soort rust uit, vind je niet?

    Lieve groetjes,
    Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. mooie beelden heb je en je blog is ook prachtig met al die mooie brocante

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd met je lieve award.


    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd met je award!!! Prachtig die beelden.

    Lieve groet,


    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ooo peggy wat mooi zo met die maria..geweldig..pff
    ik ben nog steeds erg blij met de engeltjes. heb ze vanmiddag weer even voorzichtig afgestoft..en dan zie ik zie gezichtjes..zo mooi...
    gefeliciteerd met je award hoor
    heb gelukkig nog wat kunnen kopen hoor zondag :)
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Allereerst gefeliciteerd met de award,dik verdiend met zo’n mooie blog en,de mariabeelden werkelijk prachtig.

    Dank je wel voor je lieve reactie op onze blog,nee hoor,ik ben hem niet in het wild tegengekomen maar het is een van mijn troetelkindjes van het hertenkamp waar Dre en ik saampjes vrijwillegerswerk doen.Het is een geweldig lief dier en helemaal op mij gericht,geweldig toch,fijne avond,xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi beelden hoor!
    En bedankt voor je bezoekje op mijn blog!
    Liefs,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hartstikke leuk dat je twee awards kreeg, doet je altijd goed he ....
    Maar je hebt gelijk hoor , doorgeven is moeilijk en daarom deed ik dat ook nooit meer , elke blog heeft iets leuks en iets eigens ......

    Ik vind je engeltjes erg mooi staan daar tegen die blauwe achtergrond.
    Je nieuwe spullen vond ik trouwens ook stuk voor stuk erg mooi , die snijplankjes ben ik ook zo gek op .

    Nou fijne dag verder, groetjes gea

    BeantwoordenVerwijderen